torsdag 17 september 2009

Mitt nya liv

Ja faktiskt känns det så.... Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och köpt träningskort på gymmet. När jag var där och tränade så tänkte jag: Varför har jag inte gjort det här tidigare? Jag har dragit mig i flera år och fattar egentligen inte varför....Nåja, tur man blir klok nån gång :)
Nu ser jag fram emot att prova på gruppträningarna där också. Ska bli skoj!

Jag har också pratat med min läkare och vi bestämde att jag ska börja arbetsträna upp till 75% från 1 oktober. Sen har jag en tid hos henne den 13 oktober så då får jag två veckor att känna mig för hur det känns att jobba 75%. Jag känner att jag vill prova gå upp i tid nu, känner mig redo för att jobba mer än halvtid. Med mina superunderbara kollegor så kommer det nog gå bra. :-)

1 kommentar:

  1. Grattis till det nya livet och hoppas det går bra med upptrappningen :-)

    SvaraRadera