måndag 30 mars 2009

Helgens äventyr




Vi har haft en skön helg även om det gärna hade fått vara lite mer sol. Vi kom dit fredagkväll och såg Let´s Dance på vår fina ny-TV. På lördag förmiddag hade vi sol men precis vid lunchtid fick molnen övertaget. Typiskt! Men vi grillade korv och hade det rätt bra i alla fall. Till middag blev det fläskfilé och klyftpotatis på Muurikan. Kanske blev det här sista gången i husvagnen den här vintersäsongen för vi har platsen där till 1:a maj och som det ser ut nu är helgerna i april inplanerade till annat. Men sen börjar ju sommarsäsongen och då kommer vi väl att kuska runt lite med husvagnen.

6 kommentarer:

  1. Får jag som jag vill(och det får jag jämt)! Så blir vi också med husvagn igen, då hakar vi på me vin och spön!/Petra.
    ps.Jag åker till Hemavan på Tors kväll, så det blir ingen gympa för mig, du får ta i lite extra då!

    SvaraRadera
  2. Bra Petra! Vi vill gärna att ni följer med. Vi måste ju ha er som grannar även på camping.....

    SvaraRadera
  3. fin bild av husvagnsfolket farsan

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig helg ni verkar ha haft. Jag älskar att bo i husvagn, speciellt på vintern.

    När ska Petra skaffa sig en blogg? :-)

    SvaraRadera
  5. Åh vad mysigt det ser ut!

    Jag undrar också när Petra blir med blogg?:-)

    SvaraRadera
  6. Låter som ni har haft en toppenhelg!!

    SvaraRadera