fredag 20 mars 2009

Kuddstickning

Har kommit en bit på väg med min kudde som jag håller på sticka. Det syns inte så bra på bilden men garnet är lite glittrigt så det kommer att bli en riktig glitterkudde! Det är ju bara det att jag vill ju ha två likadana kuddar, så det är bara att sticka på nu om jag ska bli klar någon gång.....
Fick riva upp när jag hade börjat sticka några varv för jag upptäckte att den blir nog för stor med 70 maskor om den ska bli 40x40 cm, minskade därför till 60 maskor.

Jag och dottern var och storhandlade på ICA-maxi idag. På vägen hem babblade hon på i baksätet som värsta papegojan! Jag fick stänga av bilradion för det gick inte att höra vad dom sa. Det är roligt att hon har mycket att prata om men ibland blir mammaöronen lite trötta..... Fick föresten visa leg. på systemet idag, så jag kan ju inte se allt för gammal ut! :) Kände att jag gick därifrån med ett leende på läpparna. Tänk vad lite som kan förgylla ens dag! Ser fram emot kvällen då vi ska ha fest med jobbet. Det blir roligt!

1 kommentar:

  1. Hej Eva-Maderi!

    Nu har jag länkat till din blogg, från min...

    SvaraRadera