onsdag 18 mars 2009

Vårblommor


Köpte några vårblommor idag. Känner att jag blir glad av att titta på dem. Kanske jag kan få dela med mig av lite vårkänslor även till dig?
Hade en mysig pratstund med sonen och hans kompis idag när de kom hem från skolan. Kul att få höra om deras tankar och funderingar om livet i skolan. Han har börjat tjata om att ta fram cykeln.....minns själv hur det var.....förstod aldrig varför man inte fick ta fram cykeln när man själv tyckte det var dags.....hmm... dessa föräldrar!
Var på stresskliniken idag för första gången. Det kändes verkligen bra och givande. Nu var jag ju bara där på utredning så vi får se när de har utrett mig klart om de finner mig lämpad att fortsätta där....

2 kommentarer:

  1. Hej E-M!
    E sa precis i morse att han vill ta fram cykeln. Blir ju ofta så nu när asfalten kommit fram. Men kanske en hel månad kvar innan det är dax. Lite lömskt med isfläckar...
    SÅ fina bilder L ritat nedan. A ritar också jämt, men hon har ju inte kommit till lika föreställande bilder ännu...

    SvaraRadera
  2. Vilka vår känslor man får!

    SvaraRadera