torsdag 12 mars 2009

Lingonsylt

















I dag tog jag äntligen itu med att koka mer lingonsylt. Skönt att få lite mer utrymme i frysen när 7 liter bär försvann och gott med hemkokt lingonsylt! I vår familj går det faktiskt ganska mycket lingonsylt till gröt och maträtter där man vill ha lingonsylt till. Barnen kan till och med äta det till flingor och mjölk.

Har suttit och försökt fylla i ett frågeformulär som jag ska ha med mig till stresskliniken nästa vecka. Det handlar om arbete, hälsa och livsstil, olika påståenden där man ska välja det svarsalternativ som stämmer bäst in på mig själv. Ganska omfattande frågor och inte direkt så tvärenkelt att svara på. Jag har i alla fall stora förhoppningar om att stresskliniken kan hjälpa mig att få ordning på tillvaron.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Vad kul att få titta in i ditt gula hus!
    Hemma hos oss går det också mycket lingonsylt kanske är det ett norrlansdfenomen?

    Jag länkar dig gärna om det är ok med dig!
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Ja det är ok, välkommen hit!

    SvaraRadera