söndag 12 april 2009

Äntligen SOL!

I dag tittade äntligen påsksolen fram! Vi var till min syster med familj och grillade korv och fick äntligen känna solen värma lite i ansiktet. Det var efterlängtat! Fattar inte varför jag är så himla solberoende, men gråmulna dagar är inget bra för mig.......

I kväll ska vi gå på bio och se "Män som hatar kvinnor" har hört att den ska vara så bra och när man har läst böckerna måste man ju bara se filmen. Vi måste ju passa på att gå på bio när vi är här uppe och har möjlighet till barnvakt.....

I morgon vill min man att vi ska åka och pimpla. Jag har sagt att är det bara sol så åker jag gärna iväg. Så vi får väl se vad det blir för väder.

4 kommentarer:

  1. Så härligt det ser ut! Vad tyckte du om filmen? Jag tyckte den stämde ganska bra med boken... men med endel hemska scener.

    SvaraRadera
  2. Filmen var riktigt bra! Många bra skådisar som gör att den blir så bra. Fast otäck på vissa håll.

    SvaraRadera
  3. Nu är det dags att blogga! Det var länge sedan du uppdaterade. Vi är nog ett gäng som väntar med spänning... :D

    SvaraRadera
  4. Ja du Catarina jag säger som min syster: "jag har inte tid med sånt där jag har ju ett liv"

    SvaraRadera