torsdag 16 april 2009

Arbetsdag igen

Ja så var jag tillbaka på jobbet efter några dagars ledigt. Det kändes faktiskt bra att kliva upp och åka i väg. Skönt när övriga familjen är ledig och det är bara jag som ska göra mig klar på morgonen. Tog cykeln för första gången det här året, den funkade bra min gamla Bettan trots att den har många år på nacken. Fast arbetsveckan blev inte så lång, i morgon har jag min sjukskrivningsdag så då är jag hemma igen. Nästa vecka ska jag på informationsträff angående gruppbehandlingen på stresskliniken. From. maj blir det till att gå där en dag varje vecka, det blir spännande.

Just det- jag höll på glömma att säga att jag såg faktiskt påskharen under påsken! Den riktiga! Han skuttade över vägen när vi kom och körde så vi fick bromsa för att inte köra på han. Vit och fin var han. Tänk om man skulle köra över påskharen! Hur skulle det då gå nästa påsk?

4 kommentarer:

  1. Äntligen, ett inlägg! Ordningen är återställd... :P Såg dig på cykeln i morse, när vi susade förbi med bussen.

    SvaraRadera
  2. Glömde säga att påskhararna brukar hamna i en frys nära mig.... Så det kanske inte blir påsk nästa år.... :P

    SvaraRadera
  3. Men Catarina! Du äter väl inte upp påskharen??
    Spionerar du alltid på mig när jag springer eller cyklar?

    SvaraRadera
  4. Japp, jag både äter upp haren och spionerar på dig. Se upp! :D

    SvaraRadera