lördag 18 april 2009

Coola grabbar!

De här coolingarna satt ute på min altan idag. Jag frågade om jag fick ta en bild av dom. "ja! då kan du lägga ut den på din blogg" svarade dom. Så här är den!

Sonen fick Guitar hero med hela rockbandet i förskottspresent (han fylller år 28:e) så här hemma har det rockats de senaste dagarna! Det är ju riktigt roligt! Nu måste jag ju bara investera i Singstar också för det tycker jag själv är ännu roligare. Men vi hade i alla fall en väldigt lycklig son när vi hade varit och köpt det. Han har sparat ihop hälften av pengarna själv och resten fick han som present. Här kommer en bild på de rockande grabbarna:


2 kommentarer:

  1. Coola killar :) Alltid kul m sådana spel ju! Ring så kommer jag & möter dig i singstar, haha :)

    SvaraRadera
  2. Åh! Våra sötnosar!!/Petra

    SvaraRadera