måndag 6 april 2009

Boktips


Köpte en bok på bokrean som jag precis har läst ut. "En kvinnas resa" av Agneta Sjödin. Otroligt bra och givande bok! Den handlar om Maria, en kvinna som döljer sin dåliga självkänsla bakom en glad fasad och förtränger upplevelser i det förflutna som hon inte orkar konfrontera. Så får hon rådet av en klok man att vandra pilgrimsleden 80 mil till Santiago de Compostela i Spanien. Då kommer hon att finna svaren på hur hon ska leva sitt liv för att bli lycklig. Läs den!

Tror inte det är sant men hela dagen har det snöat idag! Jag som trodde att snön höll på att försvinna, men icke! Hade precis tänkt börja cykla till jobbet, men det tänkte nog inte vädergudarna minsann!

2 kommentarer:

  1. Åh, ett boktips! Jag har länge längtat efter en bra bok men inte hittat någon. Läser ju annars bara deckare men denna verkar vara lite tanke bakom. Ska genast bege mig till bibblan.

    SvaraRadera
  2. haha, okej det låter bra att du handlar av mig :)Blir ju bra med en riktig köpare :)Är snart på väg på jobbet igen, det du, avis? Njut hemmavid du, skulle vilja det med... Vad spännande det låter med boken, har länge velat läsa den men det har inte blivit av, ska väl försöka satsa på den nu då...Kramis, kramis!

    SvaraRadera