söndag 5 april 2009

Kudden är klar!



Äntligen är kudden klar! Jag sydde ihop den med ett silvrigt tyg på baksidan som passade jättebra. Fick det tipset av en klok vän istället för att sticka två likadana stycken. Ärligt talat så tror jag inte att jag gör någon fler kudde, det får räcka med en. Har istället börjat sticka en halsduk av garnet som är kvar.

Jag har så smått börjat komma igång och springa. Vi har ju anmält ett lag från jobbet till blodomloppet den 19 maj, så nu gäller det att ligga i hårdträning! Det har känts förvånansvärt lätt att springa. Var ute en runda både igår och idag. Måste bara köpa mig nya springskor. Mina gamla är lite väl slitna, ingen dämpning där inte....

Till veckan jobbar jag bara måndag och onsdag och sen är det påsklov! Skönt med några dagars ledighet. Vi ska åka upp till hela tjocka släkten i Luleå. Det ska bli roligt.

6 kommentarer:

  1. Men hörrö! Jag såg dig ju när du var ute och sprang. Vilken hurtbulle du är! jag har också börjat springa, det är ganska skönt.

    Snygg kudde!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Hoppas ni kommer igång ordentligt till ni ska springa. Vilka är med i laget?

    SvaraRadera
  3. vilken fin kudde :) längtar tills ni kommer hit upp, puss och kram

    SvaraRadera
  4. Tack för att ni tyckte den var fin!

    SvaraRadera
  5. Åh den blev verkligen jättefin! Snyggt med det grå/silvriga tyget!

    SvaraRadera